Youtube
Facebook
Pinterest
Google+
Twitter
Twitter

online pénztárgépek, pénztárgép információk

  Online pénztárgép éves felülvizsgálat - 2015.01.05.

Szervizünk folyamatosan végzi a pénztárgépek éves felülvizsgálatát. Az első felülvizsgálatot nem február 28-ig kell elvégezni, hanem a vásárlástól (üzembe helyezéstől) számított 365 napon belül, amelynek megléte az üzemeltető felelőssége.

 

Kérjük ellenőrizze a pénztárgépnaplóban az üzembe helyezés dátumát, és időpontegyeztetés miatt hívjon minket a 0630/231-5864-es telefonszámon.

A felülvizsgálatot ne hagyja az utolsó pillanatra, mert ebben az esetben nem tudjuk garantálni az NGM rendelet által előírt határidő betartását!

 

Vegye fel velünk a kapcsolatot minél hamarabb, hogy ne csússzon le véletlenül se a határidőkről!

 

  A nem online pénztárgépek 2015.01.01-től már nem használhatóak - 2014.12.15.

Az NGM rendelete értelmében a régi, nem online pénztárgépek 2014. december 31. után már nem használhatóak. 2015. január 1-től gépi nyugtaadásra kizárólag online pénztárgép használható.

  Pénztárgép éves felülvizsgálat - 2014.12.08. 

A 48/2013. (XI. 15.) NGM rendelet értelmében az online pénztárgépeket az üzemeltetőknek évente felül kell vizsgáltatniuk a NAV nyilvántartásában szereplő szervizek valamelyikével. A Cassa Hungarica Kft. megkezdte a pénztárgépek éves felülvizsgálatát.

 

NAV közlemény 

 

Jó, ha tudja, mielőtt pénztárgépet vásárolna!

 

 Jó, ha tudja, mielőtt pénztárgépet vásárolna!

A Nemzeti Adó- és Vámhivatal közvetlen lekérdezéssel érheti el az online pénztárgépek adatait.  Azonban, hogy ez megfelelően működjön, az már az online pénztárgép üzemeltetőjének kötelezettsége, amelynek, ha nem tesz eleget, mulasztási bírsággal sújtható. Ez az összeg magánszemély esetén 500 ezer forint, nem magánszemély esetében akár 1 millió forint is lehet!

 

Az online kapcsolat folyamatos biztosítása érdekében az online pénztárgép üzemeltetőjének szerződést kell kötnie egy internet szolgáltató céggel, illetve nem szabad megfeledkezni a szolgáltatási díj rendszeres megfizetéséről sem! Ellenkező esetben a szolgáltató a pénztárgép adóügyi ellenőrző egységében működő SIM modult letilthatja, ezzel véglegesen megszüntetheti az adatkapcsolatot, ami gyakorlatilag használhatatlanná teszi a pénztárgépet. Ezután már csak új AEE megvásárlásával és beszerelésével működtethető újra az online pénztárgép. A fenti problémák elkerülése érdekében érdemes mindig időben teljesíteni a szolgáltatóval szemben fennálló díjfizetési kötelezettséget!

 

Ha online pénztárgépre van szüksége, forduljon hozzánk bizalommal! Érdeklődjön bátran a részletfizetési lehetőségekről is!

 

A sikeresség egyik kulcspontja

 

online pénztárgépRohamos tempóban fejlődik a világ technológiai szempontból. Ezzel lépést tartani egyetlen vállalkozásnak sem egyszerű, mindazonáltal hosszabb távon megéri!
 

A kereskedelemben megvetni a lábunkat, és egy sikeres vállalkozást felépíteni összetett és nehéz feladat. Pontos ezért van szükség olyan megoldásokra, melyek hozzásegítenek minket a nyereséghez. Az online pénztárgép pontosan ilyen konstrukció.
 

Az online pénztárgépek forgalmazását szigorú szabályok korlátozzák, így azok a gépek, melyek rendelkeznek MKEH engedéllyel, csakis üzletünk előnyére válhatnak. Egy modern és praktikus pénztárgép segíti a mindennapi kereskedelmi tranzakcióink gördülékenyebbé és gyorsabbá tételét, így mind a vásárlók elégedettségére, mind a kiszolgálásra kedvező hatása lesz.
 

Fontos, hogy ha valóban sikeres vállalkozást szeretnénk, haladjuk a technikával, melyre egy modern pénztárgép tökéletes megoldást kínál, hiszen lehetőséget nyújt különböző fizetési lehetőségekre. Legyen az Ön üzlete is sikeres, és vásároljon megbízható online pénztárgépet kínálatunkból! 
 

Fontos tudnivalók: az online pénztárgép javítása

 

online pénztárgépA forgalomban lévő online pénztárgépek meghibásodása semmilyen üzemeltető számára sem kellemes élmény, azonban a hatályos rendeletek rendkívül kedvező feltételeket biztosítanak a probléma orvoslására.

 

A bizonylat kibocsátása minden helyzetben kötelező, ezért azt kézi kiállítás során kell biztosítani a vásárlók részére. Az üzemeltető kérhet a megjavításig cserepénztárgépet a szerviztől, akinek a hiba bejelentésétől számítva a javításra összesen nyolc nap áll rendelkezésére. Abban az esetben, ha nem kerül sor a javításra, akkor a cserepénztárgép maradhat addig, amíg egy másik szerviz elvégzi a javítást vagy cserepénztárgépet szolgáltat. Az üzemeletető tehát rövid időn belül visszakaphatja a javított online pénztárgépet.Az online pénztárgépek hibáit jelentős százalékban az okozza, hogy éjszaka nem voltak áram alatt. Az ebből fakadó hibákat gyakran saját magunk is helyrehozhatjuk. Például az esetek 90%-ban segítséget jelent, ha az online pénztárgépet bekapcsolt állapotban áram alatt hagyjuk egy óráig. Ezután kihúzzuk a konnektorból és két-három óra múlva újra áram alá kell helyeznünk, majd bekapcsolni.

 

Ha meghibásodott az online pénztárgépe, bátran forduljon szervizünkhöz!

 

Tudnivalók az online pénztárgép meghibásodásáról

 

Mint minden eszközzel, néha sajnos az online pénztárgépekkel is előfordul, hogy meghibásodnak. Ilyenkor mielőbb el kell juttatni a pénztárgép szervizbe, ahol igény esetén cserepénztárgépet biztosítanak. A cserepénztárgép nem kötelező, ha tizenöt napon belül javítható hibával állunk szemben.

 

Amíg a cégnél nem áll rendelkezésre online pénztárgép, addig kézi nyugtát, vagy készpénzfizetési számlát szükséges kiállítani. Hagyományos pénztárgép átmenetileg sem állítható vissza. Amint visszakapja a vállalkozás a szerviztől az online pénztárgépet, egy új adóügyi napot kell nyitni és az összes, a javítási időszak alatt keletkezett bevételt be kell ütni, majd lezárni az adóügyi napot. Ha az értékesített termékek, vagy szolgáltatások áfakulcsa eltérő, akkor áfakulcsonként csoportosítva kell őket bevinni.

 

Ha hibát észlelt online pénztárgépében, bátran vegye fel a kapcsolatot pénztárgép szervizünkkel! Keressen minket bizalommal online pénztárgép vásárlásával kapcsolatban is, új és használt gépek nagy választékával várjuk!
 

Most akár 50.000 forintot spórolhat, ha online pénztárgépet vásárol!

 

2017. január elsejétől új tevékenységi körökre terjed ki az online pénztárgépek kötelező jellegű használata, így most már a taxisoknak, a szövet tisztítást végzőknek, a fitnesz- és testépítő kluboknak, illetve a járműszervizeknek is kötelező hitelesített online pénztárgépet használniuk tevékenységük során. Aki ez idő előtt vásárol a tevékenységének megfelelő online pénztárgépet, az január elsejétől visszaigényelhet 50.000 forintot pénztárgépenként, és mindezt legfeljebb 5 darab géppel teheti meg.

 

A fent említett okok miatt érdemes lehet elgondolkodnunk rajta, hogy még most vásároljuk meg online pénztárgépünket, hiszen azon kívül, hogy vállalkozásunkat tekintve is felkészülten kezdhetjük az újévet, még egy jelentősebb összeget is megtakaríthatunk. Persze mindez akkor éri meg igazán, ha minőségi online pénztárgépet vásárolunk egy megbízható cégtől!

 

Ha szeretne hatalmas választékból, ráadásul verhetetlen áron online pénztárgépeket vásárolni, akkor cégünknél keresve sem találhatna jobb partnert!

 

Tudnivalók az online pénztárgépek éves kötelező felülvizsgálatáról

 

Tudnivalók az online pénztárgépek éves kötelező felülvizsgálatárólAz online pénztárgépet használók a hatályban lévő 48/2013. (XI.15.) NGM rendelet 48. §. (82156. oldal) alapján a pénztárgép megszemélyesítést (vagy legutóbbi éves felülvizsgálatot) követően, 365 napon belül kötelező a pénztárgépek éves szervizes felülvizsgálata.

 

Ennek mindenkori elvégeztetése a pénztárgép felhasználójának a felelőssége. Mivel ez kötelező érvényű, a NAV munkatársai felülvizsgálhatják, hogy az éves kötelező felülvizsgálat megtörtént- e, és mulasztás esetén a határidő lejárta után, mulasztási bírsággal büntethet.

 

A NAV nyilvántartásában szereplő szerviz kiválasztását követően a pénztárgép szerviz érvényes műszerész igazolvánnyal, valamint plombanyomóval rendelkező műszerésze az üzemeltetés helyszínén végzi el az éves felülvizsgálatot.

 

Ne feledje a határidőket, és keresse fel minél előbb pénztárgép szervizünk munkatársait a felülvizsgálattal kapcsolatban, hogy biztosan garantálni tudjuk a határidőn belüli teljesítést!

Milyen vállalkozásoknak optimális az online pénztárgép?

 

Milyen vállalkozásoknak optimális az online pénztárgép?Manapság az éles határvonalak elmosódni látszanak, ami a vállalkozások pontos meghatározását illeti. Hiszen egy marketing cég is értékesíthet termékeket, illetve egy webdesigner is kiadhat saját kollekciót, melyben berendezési tárgyak, vagy kiegészítők találhatóak.

 

Ezáltal pedig egyre nehezebbé válik meghatározni azt, hogy mely cégeknek lehet szüksége online pénztárgépre. Ugyanis nem minden kereskedelmi tevékenység mellé kötelező online pénztárgép által nyomtatott blokkot adni. Vannak cégek és magánvállalkozók, melyek más fajta számlázást alkalmaznak.

 

A legegyszerűbben akkor határozható meg, hogy egy vállalkozásnak szükséges-e online pénztárgép, ha tisztában vagyunk bizonyos adatokkal. Mint például azzal, hogy mekkora bevételt jelent a termékek értékesítése a teljes éves jövedelemből. Ha ennek a hányada meghalad egy bizonyos szintet, akkor elengedhetetlenné válik az online pénztárgép az egyszerűbb számontartás, könyvelés és egyéb tevékenységek érdekében.

 

Ha Önnek is megbízható online pénztárgépre lenne szüksége, keressen minket bizalommal!

Online pénztárgép – vegyünk vagy béreljünk?

 

Online pénztárgép – vegyünk vagy béreljünk?Kétségtelen, hogy egy-egy üzlet vagy vállalkozás elindításakor számos kiadással számolni kell, és ezek közül az egyik nem más, mint az online pénztárgép beszerzése. Hozzánk akár vásárlás, akár bérlés kapcsán bátran fordulhat – de miként döntsük el, hogy melyik megoldás lenne az ideális?

 

A bérlés mellett elsősorban az anyagiak szólnak. Amennyiben szeretne spórolni már induláskor, és esetleg csak a későbbi bevételekből ruházna be egy saját online pénztárgépre, akkor a bérlés segítségével könnyedén megoldható a probléma. Azonban az is tény, hogy akik igazán hosszú távra terveznek, sokszor szívesebben teszik le a vásárlás mellett a voksuk. Érdemes mérlegelni tehát, hogy az online pénztárgép kapcsán milyen elvárásai vannak, várhatóan milyen hosszan fogja használni a gépet, illetve, hogy előreláthatóan szükség lesz-e arra, hogy a közeljövőben gépcserére kerüljön a sor, akár a méret, akár a fejlesztések miatt.

 

Gondban van a döntéssel? Mi segítünk Önnek! Keressen minket bátran az online pénztárgépek kapcsán, és gyakorlott szakembereink segítenek megtalálni a legjobb megoldást!

 

Penztargep.lap.hu | Uzletberendezes.lap.hu | Penztargep.tlap.hu